کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا را مرور می کنیم.  
اخبار رسمی
  • وولفسبورگ قرارداد دروازه بان خود کوئن کاستیلس را تا سال 2021 تمدید کرد.
اخبار انگلیس

منچستریونایتدبه گزارش GOAL، ژوزه مورینیو امیدوار است متئو   دارمیان، که مورد توجه یوونتوس قرار گرفته است را راضی به ماندن در اولترافورد کند.

کریستیانو رونالدو - ژوزه مورینیو

کریستیانو رونالدو و ژوزه مورینیو؛ بررسی رابطه یک دهه ای و پر فراز و نشیب دو پرتغالی خاص

منچسترسیتی

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، دنی آلوز، مدافع 34 ساله برزیلی به منچسترسیتی نزدیک و نزدیک تر می شود.

سایر تیم هابه گزارش The Daily Telegraph، لسترسیتی به دنبال خرید کلچی ایهه ناچو، مهاجم جوان تیم ملی نیجریه و منچسترسیتی است.

به گزارش اسکای اسپورتس، جستجوی سران کریستال پالاس برای پیدا کردن سرمربی جدید به پایان رسید و باید منتظر اعلام رسمی خبر پیوستن دی بوئر به این باشگاه باشیم.

به گزارش chroniclelive، میچی باتشوایی، مهاجم تیم چلسی آماده انتقال قرضی است و این  احتمال می رود که نیوکاسل مقصد بعدی او باشد.

هم اکنون مدیر برنامه های محمد صلاح وارد ملوود، زمین تمرین لیورپول شد.

لیورپول

اخبار ایتالیا

یوونتوس

ماروتا، مدیر باشگاه یوونتوس گفت: «در یوونتوس جایی برای بازیکنِ ناراضی نداریم؛ جریمه ای از سوی فیفا در کار نیست».

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، جدایی دنی آلوز، کمی برنامه سران یوونتوس را به هم ریخته است. در حالی که آنها دیروز با منچستریونایتد در مورد شرایط متئو دارمیان مکاتبه کردند، امروز گزینه های برزیلی مانند فابینیو روی میز بودند.

به گزارش وب سایت یوونتوس، شیک در حال پشت سر گذاشتن آزمایش پزشکی است و انتظار می رود به زودی قرارداد ۵ سال خود را امضا کند.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، دنیلو، مدافع راست 25 ساله برزیلی رئال مادرید تبدیل به گزینه جذابی برای یوونتوس شده است و  روز گذشته آن ها در میلان با مدیربرنامه های دنیلو دیدار داشتند تا امکان انجام این انتقال را جویا شوند اما این نخستین جلسه آن ها نبوده است.

اینتر

به گزارش مدیاست، فیورنتینا برای فروش بورخا والرو، مبلغ 10 میلیون یورو را درخواست کرده است که از رقم مورد نظر سران باشگاه اینتر، بسیار دور است.

 گزارش جانلوکا دی مارتزیو، اینتر به صورت رسمی برای بورخا والرو با فیورنتینا وارد مذاکره شد و اولین پیشنهاد رسمی را هم به فلورانس فرستاد.

میلان

در بازی امروز ایتالیا برابر چک در رقابت های یورو زیر 21 سال، هواداران لهستانی میلان با نشان دادن بنری به دوناروما، تنها راه بازگشت به قلب هواداران را به وی نشان دادند. در این بنر نوشته شده است :

اگر عاشق میلان هستی، مدیر برنامه هایت را عوض کن.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، در شرایطی که طی روزهای اخیر هم در این خصوص خبرهایی منتشر شده بود، نیکولا کالینیچ یکی از اهداف سران باشگاه میلان در  فصل نقل و انتقالات خواهد بود، جلسه امروز مسئولان میلان با مدیر باشگاه فیورنتینا به تعویق افتاد، امّا این مهاجم همچنان اصلی ترین گزینه روسونری خواهد بود و تعویق این جلسه به معنی به بن بست رسیدن مذاکرات نیست.

در پی تصمیم جنجالی جانلوییجی دوناروما برای عدم تمدید قرارداد خود با میلان، برخی از رسانه ها از رئال مادرید به عنوان گزینه اصلی این پدیده جوان یاد کرده اند و آنتونیو کاسانو معتقد است او نمی تواند پیشنهاد رئال مادرید را رد کند.

سیلویو برلوسکونی، رئیس سابق باشگاه میلان می گوید اگر هنوز  وی بر سر کار بود، اجازه نمی داد جانلوییجی دوناروما سن سیرو را ترک کند.

باکا در مصاحبه با ال هرالدو در مورد وضعیت خود صحبت  کرد: «بازار نقل و انتقالات همین است و همیشه در رسانه ها نام های زیادی مطرح می شود. آرام هستم و در میلان خوشحالم».

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، باشگاه میلان به تمدید قرارداد با جانلوییجی دوناروما خوشبین است.

به گزارش اسپورت ایتالیا، سران میلان و آتالانتا امروز ملاقاتی خواهند داشت تا تکلیف آندره آ کونتی مشخص شود.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، جانلوییجی دوناروما با وجود عدم تمدید قرارداد خود تا امروز، هنوز  احتمال دارد که در میلان ماندگار شود

به گزارش Calciomercato, مدیر برنامه های آندره آ کونتی برای انتقال این بازیکن به میلان به دیدار رئیس باشگاه آتالانتا رفت.

سایر تیم هابه نقل از فوتبال ایتالیا، پس از صعود باشگاه پارما به سری ب، 60 درصد از سهام این باشگاه توسط سرمایه گذاری چینی به نام لیژانگ ژیانگ خریداری شد.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، جذب ژردان شکیری، وینگر 26 ساله سوئیسی استوک سیتی می تواند گزینه ای جذاب برای رم باشد  زیرا جالوروسی مدت هاست که وی را زیر نظر داشته است.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، سینیشا میهایلوویچ، سرمربی سابق باشگاه میلان که هدایت تورینو را برعهده دارد از کایرو خواسته است برای جذب سه بازیکن روسونری وارد عمل شود.

به نقل از تلگراف، پیشنهاد 11 میلیون پوندی باشگاه ناپولی برای آلبرتو مورنو، مدافع چپ لیورپول رد شد.

اخبار اسپانیا

بارسلونابه گزارش mundodeportivo، نلسون سمدو یکی از گزینه‌های بارسلونا برای تقویت سمت راست خط دفاعی تیم است.

رادیو کاتالونیا امروز گزارش داد  بارسلونا در جلسه‌ای که اخیرا با ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های گومز داشته، پیشنهاد 35 میلیون یورویی یک باشگاه لیگ برتری را برای خرید گومز رد و اعلام کرده این بازیکن فروشی نیست.

به گزارش آ اس، باشگاه بارسلونا توسط یکی از مدیران عالی رتبه خود، رائول سانیه‌هی در مذاکرات پیشرفته با پالمیراس قرار دارد تا ویتینیو، هافبک 19 ساله باشگاه برزیلی را به صورت قرضی و با بند بازخرید دائمی در پایان فصل به خدمت بگیرد.

به گزارش mundodeportivo، باشگاه بارسلونا تا کنون سه پیشنهاد مالی خوب برای فروش آندره گومز، هافبک پرتغالی و ملی‌پوش خود دریافت کرده و هر سه را به این دلیل که گومزدر  برنامه‌های کادر فنی جای دارد، رد کرده است.

به گزارش mundodeportivo، یری مینا، مدافع 195 سانتی متری و ملی پوش باشگاه پالمیراس در این تابستان به بارسلونا ملحق نخواهد شد.

به گزارش fourfourtwo، بروسیا دورتموند علاقه مند به جذب لی سونگ وو، بازیکن 19 ساله تیم بارسلونا بی است. این باشگاه آلمانی به خرید وو نزدیک شده است و مدیر برنامه های این  بازیکن، این موضوع را تایید می کند.

رئال مادریدبه گزارش marca، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید در حالی پس از جام کنفدراسیون‌ها به ملاقات فلورنتینو پرز می‌رود که قصد دارد در این جلسه از پیشنهاد حدود 200 میلیون یورویی پاری سن ژرمن رونمایی کند.

لوئیس فیگو، فوق ستاره پرتغالی اسبق بارسلونا و رئال مادریدمدعی شد جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید به فاکتورهای  مختلفی بستگی دارد اما تاریخ یک باشگاه از هر کسی بزرگ‌تر است.

زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید شب گذشته هنگام خروج از رستورانی در مادرید حاضر نشد به سوالات خبرنگاران درباره تمدید قراردادش یا درباره جدایی احتمالی رونالدو، سرنخی بدهد.

سایر تیم هاغیررسمی؛ اور بانگا به سویا پیوست.

به گزارش منابع اسکای، دیگو کوستا، مهاجم چلسی به سران اتلتیکو مادرید اعلام کرده که آماده بازگشت به این تیم است.

خوزه کاسترو، رئیس باشگاه سویا اعلام کرد کارلوس باکا به دلیل انقلاب مالکان جدیدِ میلان در راه خروج از تیم قرار دارد و همین امر  شاید باعث شود شاهد بازگشت وی به سویا باشیم.

به گزارش ESPN، پیشنهاد رئال سوسیداد برای خرید یانوزای، توجه منچستریونایتد را جلب کرده است.

اخبار آلمان

بایرن مونیخروزنامه tz آلمان گزارش می دهد که یولیان برانت 22 ساله با بایرن مونیخ به توافق رسیده و این بازیکن در تابستان 2018 به جمع باواریایی ها خواهد پیوست.

سایر تیم هاغیر رسمی: رنه آدلر به ماینتس پیوست.

به گزارش fussballtransfers، هامبورگ به جذب سوبوتیچ مدافع بروسیا دورتموند نزدیک است.

اولیور مینتزلاف، مدیر باشگاه لایپزیش آلمان اخبار خروج ستاره های این تیم در تابستان را تکذیب کرد.

به گزارش نشریه بیلد آلمان، هانس یواخیم واتسکه به اوبامیانگ،اولتیماتوم داده است که وضعیتش را پیش از 266 جولای که  همزمان خواهد بود با آغاز تمرینات بروسیا دورتموند در کمپ سوئیس، مشخص کند.

به گزارش mundodeportivo، باشگاه دورتموند برنامه‌ای برای فروش عثمان دمبله، وینگر فرانسوی و ملی‌پوش خود به بارسلونا یا تیم دیگری ندارد و به همین دلیل نیز برچسب فروشی نبودن روی این بازیکن گذاشته است.

اخبار سایر کشورها

چین

تحلیل روز: سرمایه گذاری هنگفت در فوتبال؛ چگونه فوتبال چین در حال جهانی شدن است؟

مدیر برنامه های یارمولنکو در پاسخ به علاقه بایرن به موکلش گفت: «آندری در حال آماده شدن برای فصل جدید به همراه دیناموکیف است و منتظر شروع لیگ است».

به گزارش AS، باشگاه زنیت و سرمربی نام آشنایش روبرتو مانچینی در شرف به خدمت گرفتن الحدادی قرار دارند.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، مذاکرات زنیت و رم بر سر انتقال مانولاس و پاردس ادامه دارد.

اکیپ در فرانسه می گوید که با وجود مقاومت سرسختانه باشگاه پاریسی، مارکو وراتی برای انتقال به بارسلونا کاملا متقاعد شده است. وراتی برای تحقق خواسته اش به دنبال ایستادن جلوی مدیریت پاری سن ژرمن است. او اخیرا با وکلای خود تماس گرفته و از عواقب ناشی از شرکت نکردن در تمرینات پیش فصل باشگاه پرسیده است.

شایعه علاقه بارسلونا به پائولینیو، هافبک وسط 28 ساله و برزیلی باشگاه گوانگژو اورگراند چین، لوییس فیلیپه اسکولاری را به مصاحبه وا داشت.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، کوستاس مانولاس مدافع باشگاه رماحتمال دارد فصل آینده را در لیگ روسیه توپ بزند.

به مرور مهم ترین اخبار  و شایعات نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا در تاریخ 22 ژوئن 2017 پرداخته ایم.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد