کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

جان تری: دو فصل پیش در تمام مسابقات با درد برای چلسی بازی کردم

اسطوره باشگاه چلسی فصل بعد در این باشگاه نخواهد بود. جان تری، اسطوره باشگاه چلسی عنوان کرد که در فصل 15-2014 تمام فصل را با درد بازی کرده است. 
به نقل از دیلی میل، در دومین حضور مورینیو در چلسی در فصل 15-2014، جان تری در تمام دیدارهای فصل کاپیتان تیم بود و به میدان رفت.  
او در خصوص مشکلات مصدومیتش در آن فصل اظهار داشت:

یادم می آید در آن سال ژوزه مورینیو برایم ناراحت بود زیرا با انگشت و یک استخوان شکسته در پایم بازی یا تمرین می کردم. من در تمام روزهای آن فصل، هر روز دو تزریق در پایم انجام می دادم. یکی پیش از تمرینات انجام می شد و زمانی که تمرین بیش از یک ساعت طول می کشید، دکتر نزد من می آمد و می گفت باید تزریق دوم نیز انجام شود.
وی تصریح کرد:

این تزریقات انجام می شد ولی من همچنان درد را احساس می کردم. در سال 2015 که قهرمان لیگ شدیم من در تک تک بازی ها و تک تک دقایق برای تیم به میدان رفتم. در یک بازی درد داشتم ولی می دانستم در بازی بعد نیز باید حتما بازی کنم زیرا شما باید زندگی تان را برای باشگاهی بدهید که طی این سال ها همه کاری برای آن انجام داده اید.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد