کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیش بازی فرانسه - بلغارستان؛ خروس ها به دنبال کسب برد خانگی

فرانسه در بازی مقابل بلغارستان چاره ای جز برد ندارد. 
 فرانسه در حالی جمعه شب در دومین بازی خود در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ میزبان بلغارستان خواهد بود که تیم دشام برای این بازی خانگی، چاره ای جز برد ندارد.   
در گروه اول مسابقات، بلغارستان تنها تیمی است که موفق شد در مسابقه اول خود پیروز شود. آن ها ۴-۳ لوکزامبورگ را مغلوب ساختند ولی فرانسه در مقابل بلاروس به تساوی ۰-۰ رسید. حالا در دومین بازی، فرانسه در استادو فرانس میزبان بلغارها خواهد بود و این بازی فرصت خوبی برای تیم دشام است تا با کسب سه امتیاز، شرایط خود را بهبود ببخشد، چرا که با توجه به حضور تیم هایی همانند سوئد و هلند، رقابت سختی در این گروه پیش بینی می شود.

این اولین ملاقات دو تیم در یک بازی رسمی از یورو ۹۶ است، آخرین بار دو تیم در دور گروهی یورو ۹۶ در انگلیس به مصاف هم رفتند که فرانسه در آن مسابقه ۳-۱ پیروز شد. آن برد، باعث شد طلسم ۱۲ ساله شکست ناپذیری بلغارستان مقابل فرانسه شکسته شود. بلغارها سه بار در سال های ۸۵، ۹۲ و ۹۳ فرانسه را مغلوب ساختند. در ۵ بازی اخیر دو تیم، بلغارستان سه بار پیروز شده است و فرانسه فقط دو بار به برتری رسیده است.

فرانسه در ۶ مسابقه اخیر خانگیش مقابل بلغارستان، ۵ بار پیروز شده است. و این آمار می تواند نکته امیدوارکننده ای برای خروس ها باشد.

بلغارستان در ۵ مسابقه اخیر خود در تمامی بازی ها، فقط یک بار باخته است، آنها ۴ بار پیروز شده اند که شامل پیروزی ۱-۰ مقابل پرتغال است. آخرین باخت این تیم به شکست ۳-۰ مقابل کرواسی باز می گردد.

در طرف مقابل، فرانسه بعد از شکست در فینال یورو، ایتالیا را با نتیجه ۳-۱ شکست داد ولی در دیدار مقابل بلاروس متوقف شد.

تیم دشام امیدوار است تا با درخشش پوگبا، پایت، کانته ، گریزمن و سایر بازیکنانی که این روزها در تیم های باشگاهی خود، عملکرد خوبی را به جای گذاشته اند، بلغارستان را شکست دهد.

منبع:وبسایت نود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد