کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کلوپ: لیگ جزیره بزرگترین چالش کونته و گواردیولا در عصر مربیگری خواهد بود

سرمربی قرمز های مرسی ساید معتقد است، رقابت های لیگ جزیره برای کونته و گواردیولا بزرگ ترین چالش خواهد بود.

   آنتونیو کونته و پپ گواردیولا از جمله سرمربیانی هستند که این فصل برای اولین بار بر روی نیمکت تیم های انگلیسی می نشینند. پپ گواردیولا 14 جام با بارسلونا و سه قهرمانی بوندس لیگا را به همراه تیم بایرن مونیخ در کارنامه خود دارد. از طرفی دیگر آنتونیو کونته، سرمربی تیم چلسی پیش از این که سکان هدایت آبی های لندن را در اختیار بگیرد، پروژه نا تمام خود را در تیم ملی ایتالیا و در مسابقات یورو 2016، با موفقیت کم رنگی به اتمام رسانده است.


به گزارش وب سایت Goal، یورگن کلوپ، سرمربی تیم لیورپول که اکتبر سال گذشته به جمع قرمز های مرسی ساید اضافه شده است، در گفت و گویی با Echo در مورد مربیان تازه وارد به لیگ جزیره اظهار کرد:


من اعتقاد دارم دلیل این که تعداد زیادی از مربیان برجسته جهان در لیگ جزیره حاضر هستند، رقابت هیجان انگیز این لیگ خواهد بود. قهرمانی در بوندس لیگا یا اسپانیا زحمت کمتری دارد تا قهرمانی در لیگ جزیره، چرا که در این لیگ تنها یک یا دو مدعی وجود ندارد بلکه مدعی عنوان قهرمانی در اینجا شاید هشت تیم باشند. آمدن به انگلستان یعنی رویارویی با بزرگ ترین چالش زندگی حرفه ای، و آنها-کونته، گواردیولا- به اینجا نیامده اند که کار آسان تری داشته باشند.


مربی سابق دورتموند افزود:


در آلمان یک تیم مدعی قهرمانی است. اگر قصد قهرمانی در آلمان دارید باید تمامی بازی ها را با برد پشت سر بگذارید به علاوه این که موفق شوید در یک بازی بایرن مونیخ را هم شکست دهید، زیرا باواریایی ها همه بازی های خود را با برد به اتمام خواهند رساند. در اینجا همه چیز متفاوت است. همه باشگاه ها برای فتح عنوان قهرمانی لیگ پا به میدان می گذارند ولی در آلمان یک تیم -بایرن مونیخ- قهرمان است و یک تیم -دورتموند- در اندیشه قهرمانی است و نمی دانم سایر تیم ها به چه امیدی پا به میدان می گذارند.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد