کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

میلان برای خرید کوادرادو دست به کار می شود

به نظر می رسد میلان و مونتلا خواهان جدی این بازیکن کلمبیایی هستند. 

 

 خوان کوادرادو در فصل گذشته به صورت قرضی در یوونتوس به میدان رفت و توانست توانایی های خود را اثبات کند. این امر موجب شد تا یوونتوس برای دائمی کردن این بازیکن کلمبیایی دست به کار شد ولی آن ها نتوانستند سران چلسی را قانع به فروش وی بکنند. در همین حال، اکنون میلان و مونتلا خواهان جدی این بازیکن شده اند، به طوری که سرمربی تازه وارد میلان به گالیانی گفته است که فورا برای جذب این بازیکن خوش تکنیک اقدام نماید.


به گزارش استاندارد اسپورت و به نقل از فوتبال ایتالیا، آدریانو گالیانی طی هفته آینده میلان را به مقصد لندن ترک می کند تا با مسئولان چلسی وارد مذاکره شود. بر همین اساس، گالیانی قصد دارد 28 میلیون یورو برای کوادرادو خرج کند. سران روسونری قصد دارن ابتدا به صورت قرضی و درپایان فصل خرید اجباری را در قرارداد اضافه کند. میلانی ها می خواهند 10 میلیون یورو را ابتدا پرداخت کنند و 18 میلیون باقی مانده را در پایان فصل بپردازند.


نقل و انتقالات میلان تا به اینجای کار به در بسته خورده است. وضعیت مبهم فروش باشگاه و عدم اطمینان رئیس باشگاه به سرمایه گذاری، کار خرید های میلان را پیچیده کرده است. به نظر می رسد میلان برای خواسته های مونتلا، باید بازیکنانی را به فروش برساند یا این که امیدوار باشند سیلویو برلوسکونی بودجه لازم را پرداخت نماید. گفتنیست مذاکرات فروش سهام میلان همچنان ادامه دارد.


منبع:فدرای

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد