کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

میکل: فصل آینده هم در چلسی خواهم بود

جان اوبی میکل تمام شایعات جدایی خود از چلسی را تکذیب کرد.  
گزارشاتی مبنی بر حضور جان اوبی میکل در باشگاه های چینی به گوش می رسید. اما میکل اعلام کرد که در فصل آینده هم او را با پیراهن چلسی در استمفوردبریج خواهید دید. این ملی پوش نیجریه ای از بازیکنان بسیار قدیمی چلسی محسوب می شود.

به گزارش Skysports، او در خصوص شایعات جدایی اش از چلسی و مسائل پیرامون آن گفت:

من می خواهم به تیم کمک کنم تا برای تک تک امتیاز ها، پیروزی ها و جام ها بجنگد. و همینطور می خواهم در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را با چلسی کسب کنم. برای 10 سال به یک زمین تمرین و یک رختکن رفته ام. چلسی یک باشگاه فوق العاده است که یک مالک بی نظیر دارد. آن ها مثل خانواده من هستند. اینجا قسمتی از وجودم است. 
میکل سابقه بیش از 240 بازی در طول 10 فصل را برای چلسی دارد و می گوید که ارزش های خود را به سرمربی جدید، آنتونیو کونته نشان خواهد داد.

هنوز یک سال از قرارداد من باقی مانده است و بعد از آن باید دید که چه پیش خواهد آمد. اگر در فصل جدید خوب بازی کنم، قرارداد جدیدی را در مقابل خود خواهم دید. همیشه از 120 درصد خود مایه می گذارم. چه در زمین باشم یا چه بر روی نیمکت نشسته باشم. همیشه بهترین خود را برای تیم می گذارم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد